mys mys

eeeeen enddaste sovmorgon denna veckan och jag sätter klockan ! heja mig .
det var för att jag skulle vara med hanna men hon försov sig .
så här ligger jag vaken.......

igår var jag och annika på heden och åkte skridskor . var lite andra gamla åkare där och katia :)
va mysigt ...efter det så åt vi middag med ice och patrik på jensens:) sen åkte jag å tränade ..

har fortfarande ett litet lyckorus sen i måndags ! :D
väntar på att de ska komma ett brev hem på poosten ! :D

igår när jag kom till jobbet fick jag produkter för 700 kr av mina chefer!!!!!!!!
plus att jag fick 18 streck i min ghd samling :D:D:D
alltså för varje tång jag säljer får jag 8 och varje ghd produkt får jag 1 streck !
åh kommer jag upp till 65 till jul får jag en ny tång ...! sjukt snygg ! värde 2200 kr !
så nu har jag 35 streck och jag har en månad kvar :D hjäääälp mig :D ;)

lite outfit bilder från när vi va ute med jobbet .jag ääälskar min nya kläninig ;)



på heden .
när vi kom var det ganska många där som man kände . sen gick dom oc jag och annika stanna en stund :)





puss o haj

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej gumman :) skönt att vi klarade det i måndags, lyckan är fulländad !! Du var har du hittat den fina svarta klänningen ?! :D LOOVE IT !

2009-12-02 @ 12:47:33

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0