mitt körkort !!

min söta lagkamrat olivia vill så gärna tt jag ska berätta om min lilla insident när jag skulle gå ut på krogen , så well , jag får väl ta att berätta den nu . det var i helgen , jag skulle ut med hanna ,
kan börja med att berätta att när jag sist var ute med elin och sofia glömde jag mitt körkort hemma , så denna gången tänkte jag verkligen på att lägga ner det i min väska ....
jag och hanna kommer till ingången till mingel och hanna kommer på att hennes leg är i bilen , hon går dit tillbaks och jag säger stolt till vakterna , hihi jag har ju iallafall med mitt körkort idag ;););)
dom ba . aah de var ju bra :O haha
jag rotar i väskan och får paniiiik , det ÄR VERKLIGEN INTE DÄR ? :O
där står jag å rotar då upptäcker vakterna min lilla panik och utbrister:
du kanske också borde kolla i bilen ;)
jag går och tänker , att de ligger ju i sätet , jag hade ju min väska öppen där . såklart :P pucko som man e .
men jag ropar på hanna , om hon ser mitt med , nej nej nej .... panik ringert jag till min syster som rotar i min väska , och kollar runt på rummet . inget körkort !
vart fasen kan det ha tagit vägen :S :S
jag åker hem och kollar på alla möjliga ställen , men de finns iiiingenstans , Men , jag skulle ut .. så jag tog mitt nya fula pass med mig och åkte ner igen .... där frågar jag om dom hittat mitt körkort , men ack nej . sån tur hade jag inte .........
party party , sen hem .... ska gå å lägga mig .. går in på toaletten . åh GARVAR för mig själv . ! för när jag öppnar toalocket möter jag min spegelbild . i princip.... MITT KÖRKORT LIGGER I TOALETTEN? ???
fråga mig inte HUR de kan ha hamnat där , eller VARFÖR . men ah . där låg det . på med handskar . och ligga i vatten och tvål ett bra tag , FY !!!! :O
hahaha

så olivia . berättat :D

Kommentarer
Postat av: Olivia

hahahahahaha så jävla kul ! tack för de :D <3

2009-12-23 @ 16:56:59
URL: http://heartman.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0