Man kan ha den på sin kavaj som en fluga , iallafall skulle jag tacka och buga !

idag var det utklädnad på träningen , jag var paket , eller ah . kalla mig va ni vill .
jag fick höra blandade åsikter ;) haha ...
hade iallafall gjort ett eget julrim om mig själv . så kallade ROSETTEN ! :)
jajjamen ,
det var det .

seg dag .
fullproppat med kunder ...
men de e kul
och imorgon är bara halvdag ! sen ska jag in till stan dit min syster jobbar och ta syskon kort i snön =)
myspys !! =)
sen ska vi gå runt lite i stan med familjen , sen hem å sitta å titta på uppersittar bingo antar jag ;) tradition !!

nu ligger jag i min supergoa säng och kollar på mina söta julklappar jag fick av min salong idag . !

en ansiktsbehandling hos våran hudterapeut inkl ögonbryn och frans färg ! värde 640 kr .
sen fick jag ett smink kit med tre läppglans tre ögonskuggor och två rouge ! jätte fiiiint !
like it !

nu ska jag kolla runt på dom vanliga kvällsbloggarna , sen sova :)

puss på er !

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0