JULAFTON"

god jul allihooooopaa .

nu har jag suttit i en timma och försökt få igång min kära nya dator som jag fick av mamma och pappa idag ,
jag sitter och skriver på den nu , men hälften funkar! den e lite knas , behövs nog fixas med lite inställningar ,
får sätta pappa i arbete imorgon :)

fick min kära halsduk som jag önskat mig , ett par fina hjärtörhängen som ni ser på en bild här nedan sen ..
makeuprådgivning för 495 så får man smink för dom pengarna sen , makeupstore .. två stycken smyckesträd , ett glas till min samling , armband , pengar , leggings ,  ett linne , m.m.  :)
¨

nu ska jag sova , imorgon bitti blir det att göra två tjejer fina i håret som ska på bröllop .
grekiskgudinna inspirerat , dvs flätor och lockar , inga problem ;)

hoppas ni haft en bra jul =)


såhär trött blir man på våra julaftnar ;) haha --




jag och syrr flummar framför min nya inbygda webcam ;)

någon har ju en söt (?) kusin :D haha




syskonen , mina fina örhängen :D
obs . vi ser ut som spöken och mitt hår ser brunt ut . fail .

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0