in my heart

har precis varit och knökat med alla andra på kmässan för att hitta lite kläder . men ojojojoj . jag var inte ensam . vi gav upp . så det blev inget inhandlat förutom en juice på det nya melrose & co . :) as gott !! :) 
bytte även julklapp med annika och jag fick ett jättefint halsband och ett par örhängen :D

har vart och köpt tv nu också :D en finfin . som pappa ska montera upp imorgon :D lovley !


det svarta trädet och även det gröna med rosa blommor fick jag i julklapp . och en vit hand som e gömd bakom parfymerna fick jag av hanna när jag va å rota i hennes gamla hus ;)

nu ska jag fixa iornding lite de sista innan släkten kommer !! =) ha de gött gött . !! HAJ


Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0