fan va vi är bra .

två guld till göteborg !
grymt att äntligen tävlingssäsongen är igång ! :D
underbart !

idag har jobbet stått på schemat som vanligt .
har upptäckt att jag faktiskt jobbar heltid nu , och de är ju inte illa pinkat ?????
med tanke på att jag trodde att heltid va så jävla sjukt jobbigt , meeeeeen , i've done it . och jag lever ! ;)
har tillochmed blivit 50 tim vecka när jag jobbat mån - lörd ! bra där !
nä nu ska jag gå å sova !
träningen ikväll gick bra , fixade till lite saker som vi inte fick betalt på på tävling ! =)
så nu har vi några saker avbockat från listan !

just nu blir jag mobbad för att jag ser konstig ut på träningen .. haha .
jag gör tydligen fula grimarser ! MEN jag har ju dock inte blivit annorlunda , så jag fattar inte varför de börjar störa sig på de nu , varje gång jag säger ngt så hänger en viss coach upp sig ! haha .
jaja that's life !
humorn är på topp ! ;)

gisssssssaaa vad min dag går ut på imorgon , jooo tidig uppgång . jobb 9 - 18 och sen , tro de eller ej , direkt mot träning ! chockad ?;)
you know i love it !

på onsdag ska jag shoppa lite julklappar osv =) nice nice ;)

puss puss och sov gott =)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0