duktigt !

känner mig riktigt bra på uppdaterings fronten nu för tiden . men de e mycket att göra !
och om EXAKT en vecka är det tävling . det firade vi med en uppvisning idag ;)
gick fin fint . fick åkt korta och det gick mkt bra :)

ikväll vet jag inte vad som hände r. tänkte träffa lite vänner .
få se hur det blir med den fronten ! :)
kom precis ur duschen .
igår var jag på IDOL !!!!!!!!!
min syster vann biljetter till direktsändningen och vi satt backstage . SÅÅÅÅ COOLT !
älskar erik - run to the hills ! så sjukt mäktigt ! !! ! !

jobbet rullar på fin fint . mycket mycket .. imorgon är de spirit uppvisning igen .... :) ska dit och checka läget igen ..
får inte nog :D

nu ska jag fixa håret och se om de blir ngn träff med nille :)

pusssss<3


syskonen :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0