skärpning . !

har sagt det innan och jag säger det igen, nu få jag faktiskt skärpa mig !

igår var det jobb , som vanligt nu för tiden ;) gör inget annat ! men jag gillar det. !
gjorde en hel makeover på en kvinna , hon hade hår ner till midjan typ , jag klippte en lite längre bob och gjorde det lite ljusare , och tog bort hennes rödbruna hår till en lite kallare brun nyans ,
sen plockade jag hennes buskiga ögonfransar och det blev såååån skillnad . hon va typ en häxa innnan , med 10cm grå utväxt och sådär vågigt TORRT som tusan , åh de långa :S åh hon blev jätte fin ! =) sen hade jag tre klippningar innan det var dags att få åka hem.

kom hem , åt lunch sen somnade jag,  vaknade av att de plingade på dörren då kom min kära ANNIKA på besök . vi satt å åt pepparkakor och drack julmust (läs cola) och pratade . mysigt:) vi får skärpa oss och ses oftare hörru .

sen fick jag lite panik , det var snart dags att åka å fira lina , så snabbt sminkade jag mig och fixade håret och så var det dags att ge sig ut i det kalla ! FYY va kallt de börjar bli nu !
kan ju hoppas att de blir en vit jul ! har ju bara regnat dom senaste åren ! blä.

sen tog jag iallafall tåget , mot stan .
trots att jag var sjuuuukt trött , sjuuuukt seg så klararde jag mig igenom NÄSTAN hela kvällen !
det började med att jag mötte upp alla på centralen ! . en glad Lina stog bara å tittade på mig ! haha så säger hon " sofia , de var så längesen jag måste titta lite på dig " hahah . så söt ! 
hon har blivit brunett den flickan ... :)nice nice . 
vi gick mot bamboo , och det var svaaajn kallt .! 
när vi kom fram slog vi oss ner och fick förrätt och sen var det bara att ställa sig i kö för maten ! 
efter lite skratt och folk som skämdes över mig (Som vanligt) ;) haha 
nä dom tyckte ju det var lite kul ändå .. och mikael som är så söt (linas pojkvän) säger:
sofia man kan aldrig ha tråkigt med dig . haha=) de blir man ju glad av att höra .!

vidare mot bowling , taxi , jag ägde .. först av tjejerna , trots att jag skämdes över att jag va kass :P haa . men vissa tur gånger  hade man väl :P och mikael som va i tjejernas lag , vann iallafall över oss , men jag va nära mikael ;)

taxi igen , mot avenyn , traskade runt där ett tag och kom tillslut fram till " TRÄDGÅRN " oh no tänkte jag men jag gav de nästan en chans , tills jag insåg att alla skulle ta buss runt 3 och då blev jag bara för tröött .. ! 
kände att jag inte orkade komma hem kl 4 . så jag sprang från kön till trädgårn , mot centralen , var där på 8 min och sen inser jag att tåget går om en halvtimma . satt ute en stund , tills tåget öppnade , sen blev de hemgång och sova i min goa säng istället ! 

nu har jag vaknat , ätit frukost , bytt lakan i min säng , städat , lagat mat , och nu sitter jag här och tänkte uppdatera er lite !!!

men nu ska jag snart fixa systers hår , . hon ska få åka med spirit idag :D :D
så ska ner till ishallen och kolla på henne , sen så är de träning !! :)

puss hej


Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0