dagen

dagen har gått fort . blev tidig uppgång , för att jag skulle hinna med att fixa håret . duschade och somnade med blött hår och då ser det ju ut som hej kom å hjälp mig !

mot jobbet , där jag hade 6 kunder innan det var dags att åka mot Kmässan och julstressen , fixa lite med de sista julklapparna , och sen var det hem och fixa sig lite för att åka in till stan och gå runt och kolla lite ,
ta syskon plus familje kort i bältespännaparken(STAVNING?)
sen vänta vi på att syrran slutade på jobbet och vi åkte hit ,
nu har vi ätit like mat och har tittat på uppesittarkvällen och ERIK (L)
sen har vi fått lite förberedande julklappar;)

nu ska jag faktiskt gå tillbaks tillfamiljen och mysa lite !
ha en underbar kväll ! =)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0