Veckoläger i Nittorp !

Sammanfattning av veckan:
Sjuuuuuuuuukt mycket skratt och underbara människor !
har haft väldigt roligt faktiskt , och jag älskar mitt lag , även fast man blir mobbad för det ena och det andra !
men man får stå ut !
alla mina skridskoproblem är över och jag kan åka igen . känns underbart . helt plötsligt är det kul att göra steg för man känner ändå att det går framåt . de har de inte gjrot med mina andra skridskor . det har typ gått bakåt och man blir bara på sämre och sämre humör , men nu e de kul när lite saker funkar iallafall någoorlunda ;)

det har börjat massa goa flickor i laget och dom människorna som är kvar från förra året är lika goa dom ;D
så det känns som att de kommer bli ett riktigt bra år och jag hoppas att vi ska utvecklas massa ! =)

sitter och lyssnar på två olika musiker som vi kanske ska ha i korta , jag vet inte vilken jag hejjar på ... !!!
spännande . !
jag vill bli klar med programmen nuuu .och bara köra köra köra !
jag har sagt det tusen gånger och jag säger det igen ,
jag älskar min sport och är så glad att det är igång igen ! :)

jag måste bara säga , vi är de sjukaste men bästa laget ;) idag , sista träningen klädde alla ut sig till män och målade mustacher och åkte runt och gjorde en liten show som vi satte ihop i pausen , hahahaha . sååå sjukt kul , hoppas den kommer in på facebook snart . så man kan skratta lite , så sjukt flummiga . .

jaja , imorgon börjar verkligheten igen , jobbar 9-13 på salongen , sen 16-24 på ingvars ! segt . men jobba måste man för att klara allt så! =)

ska göra en bröllops uppsättning på fredag :D:D:D: min dröm ! :D ska bli sjukt kul . men är riktigt nervös .

men de går bra ,
nästa vecka blir mkt jobb , varje dag faktiskt ! ledig på söndag . slappdag tror jag . sen är de jobb mån tis ons tors fre. =) och träningar vet jag inte riktigt när . men får förhoppnignsvis reda på de imorgon =)

nu måste jag sova så jag klarar av morgondagen !
godnatt, ska försöka bättra mig med bloggen igen nu ! =)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0