Träning !

Precis hemkommen från träningen !
hade en soft dag på jobbet idag . började 2 , slutade 5 ;)
haha de gillar jag ! ;)
så jag hade en som skulle kolla hålen som jag tagit . jätte söt tjej på sex år . , klippte av en decimeter på hennes extremt blonda hår :P och gjorde en fin fläta , sen hade jag en annan tjej . va väl runt 17 typ . rött fint hår, naturligt. ! avis ! :P
hon hade jäätte långt hår också ! (Y) fast tråkigt rakt ;) men hon klippte typ bara en centimeter , och sen gjorde vi en fin fläta på henne med . fan det är typ ett rykte om mig nu , hon som gör så fina flätor vill dom beställa hos . hahah . lite kul ändå !
alla söta barn slutar med att dom kommer ut med en fläta från mig :P haha =)

träning idag . hade baaara steg steg steg  . i 2 ½ timmar typ =)
man känner faktiskt att det har gjort nytta ! det går enklare och enklare , trots att det gör sååå ont i fötterna !
men man tänker inte lika mkt på det längre. man börjar vänja sig :P men hoppas de kan gå över snart !

imorgon blir ännu en soft dag . ska bara öva min långhårs uppsättning =)
så min gamla coach kommer till mig på salongen ! =)
har ingen aning om vad jag ska göra . får se när jag får längderan framför mig och så =) vad jag kan hitta på .
ska få låna krona av min nya coach ;) hennes mammas . får hoppas att den har bra fästpunkter så att den är lätt att använda . annars måste jag ut å leta efter en ny ! =) slöjan har lena själv fixat så detta kommer bli kalas =)

allt känns ganska lugnt med gesällen nu ! konstigt  nog . det ända momentet jag inte är säker på är (som alla säger) VÅGORNA! ? pappa ska vara modell . och han har kort hår .. det går nog inte att föna på de korta håret :( så jag är lite nervös nu ! ska prova ngn dag snart . så hooppas de går . för de är ju två månader kvar nu och det växer ju typ två cm då . så de är ju vad jag ska klippa av . dvs det kommer vara som de är nu när jag klippt av !
så vi får väl se =) hoppas . för dennna modell är svårast att hitta så vill inte leta upp en ny nu lixom !

gud va jag tjötar på !
vill hitta på ngt imorgon .
ingen ledig själ som vill träffas i stan eller ngt innan jobbet?
vill inte sega runt hemma ända tills jag ska vara på salongen :P

träning imorgon kväll igen =) i love it !

godnatt på er=)

pusspuss
 

Kommentarer
Postat av: Lina

FAN! att jag inte läste detta inläggt igår eller tidigt imorse. hade lätt kunnat ses i stan så jag fick ge dig en KRAAAAAAAAM <3

2009-08-20 @ 12:34:38
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0