Shopping !

hemkommen från träning.
tänkte visa er lite bilder va jag shoppat idag

Boots från Monki . 500:-



örhängen Accezorize 105:-



och en väska från ZARA 559:-



väskan var ett sånt där kärlekvidförsta ögonkastet sak. en typiskt sofia väska .
men har inte fått så jätte posetiv respons hemifrån . så va tycker ni ?
tänk en vit fin tunika och denna väskan på party ! va tror ni ?
den e as cool i verkligheten , kanske inte gör sig bäst på bild men !
haha ..
jaja ... louise tyckte iallafall att det lätt var värt de . hanna var mer tveksam men tyckte ändå jag skulle köpa den :P haha

japp japp . imorgon är det salong dags igen . 9 - 18 . ! sen träning 20 - 22 :)
iimorgon kommer Hanna och hennes lillasyster lisa till salongen och ska göra blonda slingor! :)

nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova :)
godnatt på er !


Kommentarer
Postat av: Lina

bootsen var ju sjukt snygga. Förvånad över att jag reagerar på dom? haha. Miss you :)

2009-08-26 @ 11:25:19
URL: http://energetic.blogg.se/
Postat av: Anonym

I like! ;)

2009-08-26 @ 14:34:45
URL: http://emelieelf.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0