Myskväll !

Jobb igår och efter det blev det hem till Carro på fest !
det var trevligt , men jag orkade inte gå med ut va heeelt seg och trött så jag åkte hem med kvart över 12 tåget och åkte hem till min säng :)

idag har jag vart ute och gått och annars bara tagit det lugnt ! var nere på kungsmässan med mamma och handlade lite fotskrub osv med tanke på konståkningen som börjar i övermorgon ! måste ha mjuka fötter så jag inte får problem nu när det sätter igång så hårt ;)

nu väntar vi på gäster och det ska bli trevligt =)

idag har jag på mig min fina klänning som jag köpte i danmark när jag och annika var där =)
och ni som såg mig med mitt RÖDA hår igår . och då menar jaag chock rött !
ta de lugnt , det var inte normalt . min toning var lite intensiv och idag ser de genast bättre ut fas ändå inte helt hundra !! :)
haha jag var rädd ör mig själv igår . även en anledning att jag inte följde med ut :P

ha en mysig kväll för det ska jag ha !


 nu kommer gästerna
pusspuss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0