Lily Allen !

sitter i sängen och ska sova !
lyssnar på lily allen ,
och mina två favorit låtar .
to be with you och you can med David archuleta =)

grymma !

tränignen rullar på , och träningsverken med , idag hade jag mina gamla skridksor för mina nya suger och jag kan itne åka med dom . och jag kännde med en gång hur mkt stadigare allt blev och hur mkt gladare jag blev ! så på fredag ska vi åka till ponten och fixa mina gamla , eller ah , få ett par nya eller hru dom löser det , dom har fan gett mig en storlek för liten , inte konstigt att jag har sjukt ont i mina fötter =( knölarna blir större och större och dom är real pain ! åh benhinnorna gör sjukt ont så jag kan inte åka ! men som sagt , allt kändes bättre när jag fick på mig mina gamla skridskor så nu börjar jag om på nytt !

ah dagarna rullar på , jobb hela dagarna och sen träning på kvällen .
fixade mitt hår idag ! satte i mer hår och klippte de massa . tycker de e lite kul att ingen ser det och jag tycker de e så stor skillnad , frisörproblem ;)
 
jaja , upp tidigt till salongen imorgon igen och sen är det träning 18.30 - 22 =)  me like !
på måndag är det nittorp ! fast först ska vi fira hanna som fyller år på fredag , fast vi firar henne med middag , förfest och utgång på lördag !! =)

nu ska jag sova ! hoppas ni har de bra ! =)
puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Allt låter ju perfekt gumman! :)

fast usch på dom nya skridskorna .. hoppas det löser sig :)

2009-08-06 @ 11:05:23
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0