Läkarn !

Ringde till läkarn imorse .. fick en tid redan imorgon bitti . sjukt skönt !
så nu hoppas jag att få bort mina eksem på foten , som jag fått av skridskorna , och även knölarna på framsidan av benet ! sjukt jobbiga är dom , men hoppas dom har ngn annan lösning än den ständiga " du måste vila " för det kan dom bara glömma =)

så imorgon blir det till läkarn och kolla dessa två saker och sen åka vidare in mot gbg och träffa Filip ..
ha en hejdå fika . för han åker till soliga spanien ett år å pluggar  ! ska bli trevligt att träffa honoom iallafall :)
får se ifall ngn annan rolig människa kan passa på att träffa mig när jag ändå är i gbg och härjar !
nu ska jag laga mat till mig och mamma . räksallad :) sen åker jag å trnar :)

ha en bra kväll =)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0