Kräftskivan

tänkte berätta lite om gårdagen , det blev snack , snaps visor , gitarr , kräfthattar , ah . allt som hör en kräftskiva till ! Det som hände och som var till ovanligheterna var att jag fylleklippte andreas , som tur är blev det inte alls illa och han blev nöjd och delade ut visit kort på krogen ! haha .. det kan va bra det där .. min kundkrets måste öka nu när jag ska starta eget ;) =) =)

nu blir det jobb , inventering på ingvars .. seeegt :(
men men ,
åker direkt därifrån till träningen =)
nicenice
gillar mina jobb , gillar mina arbetskamrater .

idag kommer kanske coach tillbaks från sin sjuktid .. hon tyckte det var jätte kul att lura mig att hon skulle vara borta i typ 1½ månad .. du , eftersom jag vet att du läser detta så kan jag säga dig att om inte mina skämt är okej så var inte detta skämtet de :D haha .

nä , slut på tjötet ,
nu ska jag slappa lite åh sen åka till jobbet och börja räkna ..

var iallafall grymt kul kväll igår !
as mycket roligt folk ute och gamla folk åh allt var perfekt :D

ha det bra !
puss hej
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Vadå starta eget? :D

berätta mer!!

Mysigt med kräftskiva ju! :)

2009-08-30 @ 21:55:50
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0