Kortfest !

iidag hade jag min kortfest modell ! gick jätte bra faktiskt :)
glömde min mobil hemma , men ska få bilder skickat till min mail :)

imorgon har jag sovmorgon . börjar 2 . :D sjukt gött =)
gjorde vääääärldens snyggaste hårfärg idag ! de va en tjej som va heeeelt sönderblekt . hon e ändå ganska gamal . men alltid haft blekning .. så la jag en lätt färg med 9.23 och 9.12 . alltså pearl och beige ! !
på slingorna som jag ´hade dragit ur och gjort botten på . det blev så sjuuukt snyggt . hon var jätte skeptisk när jag förklarade . men de blev tio gånger bättre än jag någonsin kunde tänka mig :O sjukligt snyggt :)

om ungefär en månad ska jag malin ingegerd och lisa till Malmö på kurs =) ska bli riktigt mysigt kul och lärorikt =)
kul !

jag längtar redan efter att gå på isen igen . sjukt . men jag får inte nog ! :)

du som skriver anonymt , det är ingen idé , om du vill något så stå för vem du är ,
annars kan du liga gärna lägga ner =)

ha de fint .

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0