Jobb !

Jobbet rullar på .
har modeller lite då å då och övar inför gesällen ,,
har alla modeller utan permanent . ingen som har en mamma eller mormor med tunnt hår som kan ställa upp ????
kan rakpermanenta de efteråt . allt är gratis . behöver bara en modell den 18 oktober ?

pratade lite med salongen idag . kommer jobba Måndag torsdag fredag och vissa lördagar =) hur underbart låter inte de ?
nu jobbar jag två hela veckor till ungefär . sen så börjar jag med mitt nya schema och hoppas att de fylls .
ni är hjärtligt välkommna att hjälpa mig att fylla mina dagar så jag får bli kvar ;)
0317952838 . RING och boka , vad ni än vill göra =)

jag ska sova nu . jobb snart .
imorgon kommer min kortfest modell . Josefine: D och på torsdag kommer min långhårsmodell Lena . som jag även ska göra brud uppsättning på =) är helt nervös .
på fredag ska jag göra min första brud uppsättning . en mamma som ringde och frågade om jag kunde göra henne fin till sitt egna bröllop . fattar ni . den dagen e sjukt stor och lilla JAG ska få göra hennes hår . shit . början av ngt stor. jag älskar det men trodde inte jag skulle få göra ngn så snart :D hihi . ska bli kul !!!

måste sova så jag kommer iväg imorgon i tid :)

godnatt .<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0