Hemma !

Precis kommit hem från salongen , och käkat sallad ! gott gott !
gjorde Långhårsuppsättning på Lena , min gamla tränare ! det blev inte exakt så bra som jag ville ha de ,
men med läggning och en till övning så kommer det bli bra !! =)
kommer lägga upp bild på både denna långhårsuppsättningen och kortfest frisyren förhoppningsvis imorgon =)
 i tisdags glömde jag mobilen hemma och idag var den med , fast utan batterier , så det blev inget kort idag med min mobil heller , så lena och josefin ska skicka bilder och då kommer dom ut här =)

imorgon är den stora dagen , för min första riktiga bröllops uppsättning plus en tärna ! woow .
riktigt nervöst . men sjuuukligt kul ! proffsig måste man vara och jag ska vara själv på salongen !
sppäääännande !!

träning idag =) me love , men de kanske ni har förstått , kanske har skrivit att jag gillar min sport ? vet inte riktigt ;)
haha .
ska vara i ishallen 9 idag . seeent !
med tanke på att jag ska öppna salongen 06.50 imorgon bitti !!!!! :O

men men de fixar jag !
nu ska jag byta om och fixa lite ! ,
jag ser ut som ett ras idag , känner mig inte riiiiktigt på topp !
meen men .

allt är löst förhoppningsvis . det känns så iallafall =)

ha de fint . ! <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0