HEMMA ! :)

hemkommen från salongen ! underbart !
gick riktigt fint idag.
fixade som sagt hannas hår . som nu är blond ! :)
tog även ett hål i hennes öra :)
sen hade jag en till kund med folieslingor . gjorde en kastanjerödbrun ton och blond och kopprig ! blev riktigt nice , och hon blev helt såld :D haha .. me like ! gjorde bara tunnnnnnnnna slingor så de flöt ihop och blev verkligen ass nyggt !
samma tjej hade en dotter som åkte i ett nära ungdomslag... när hon ringde och mamman svarade att hon va hos frisören och sa
 " - vet du vilket lag frisören går i? "
"- nej ? "
"- hon går i Team Boomerang !" 
tyst en stund , och sen hörde jag ut
". VAAAAAAA ,? "
hahahhaha
hon blev helt till sig och frågade sin mamma snällt om hon fick lov att klippa sig hos mig också !
dom är väl söta dom små ! ;)

nu har jag å mamma precis ätit thaimat ! sååå gott ! :)
och nu ska jag plocka iordning lite å sen blir det träning !
looooove it !

ha de gött !

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket ungdomslag var det då? =)

2009-08-27 @ 19:04:00

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0