FYFAN !

hemkommen från jobbet .
värsta dagen någonsin .
har inget att säga för jag ska inte yttra mig om detta här på bloggen .
men tycker synd om dig . !
och de kommer lösa sig .
hoppas jag verkligen ! <3

usch . sånna här dagar är inte ens okej . rädda mig ngn .. är helt död . helt knäpp ! helt konstig !

fick en fråga om vilket lag som tjejen var ifrån som ville klippa sig hos mig och det var ifrån Limelight , ! Mölndals kk. !

nu ska jag städa lite för imorgon kommer städerskorna hit och snart ska jag träna , och imorgon börjar jag 8..
ska ha utvecklingssamtal med mina chefer ! nervöst :P men de går nog bra .!!! :)
har fått en sak idag ! men jag vågar inte skriva vad här .
men jag är sjuuuukt glad iallafall :)
och det känns faktiskt bra ! 
jajaaa ...


n ska jag sätta igång här hemma :)
ha de kalas :)
pussheej !

Kommentarer
Postat av: Anonym

söten, det är storlek 40 på dom :) Kan dom passa då tro? Det var dom jag skrev om på facebook en gång hihi. Har aldrig använt dom ..

2009-08-27 @ 20:06:08

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0