Frisyrer !

hemmkommen från salongen .
gick upp halv 6 imorse för att göra iordning för att åka till salongen och göra en bröllopsuppsättning !
kunden ville ha lite tufft och inte för gulligt och ganska enkelt . jag åstadkom detta .



sen så gjorde jag en fläta på hennes dotter också som jag tror skulle vara tärna ;)


dom blev jätte nöjda och jag önskade dom ett trevligt bröllop och hade sen tre kunder och gick hem ! mkt rast . de behövde jag efter att gått upp så tidig t. men de tog faktiskt bara två timmar med att tvätta och få klart båda två ! :) stolt över mig själv ;)

tänkte passa på att lägga in bilder från lite gesäll moment jag övat på .
Kortfestfrisyr:





Långhårsuppsättning:




Kommentarer
Postat av: Lina

Kortfestfrisyren var ju helt kolosalt snygg! :)

och flätan på tärnan var ju ball. duktig tös som klarade det på 2timmar hihi.

2009-08-21 @ 20:30:07
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0