Första träningen !

UNDERBART , är vad det är !
första isträningen är avklarad och nu väntar typ 2 veckors träning , varje dag ! and i looove it ! =)
läger nästa vecka måndag till fredag !! :) Tre ispass perdag plus fys !! =)
skönt att livet är tillbaks igen ;)
haha ..

jobbet idag var låååångt . hade en extensions kund 12 - 18 . stackarn hade med sig en kompis som fick sitta å titta hela tiden ! haha ... vi tog ut alla extensions och gjorde blonda slingor ! jag har aldrig varit med om något hår som suttit så hårt . malin fick hjälpa till men det tog 4 timmar för oss att få ut det alltså !! HAHA sjukt !

igår köpte jag present till min kära lillasyster Hanna som fyller 19 på fredag =) kan tyvärr inte skriva vad för hon besöker min blogg med täta mellanrum ;) blir nog ngn mysig middag då iallafall hoppas jag på ! =)

nu ska ja försöka komma isäng någorlunda ikväll ! så jag kommer upp i tid till jobbet ! åker typ direkt till träningen  imorgon från jobbet , måste bara hem och hämta hanna !

sov gott !! puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0