forget about the people from your past , there's a reason why they didn't make your future.

så sant. lägg allt gammalt bakom , traggla inte . stop på mig .
sitter å tänker plus och minus om dig  ,
hittar inte många plus så jag ska bara inse det själv och glömma dig !
du är helt enkelt inget att ha !

är så trött , kom hem , efter en hård dag . jobbat 10 - 14 och 16-24 . segt , så slänger jag igen dörren , PÅ MITT PEKFINGER .
jag trodde det gick av på två , så hårt slängde jag igen dörren . Stoorlipade och nu sitter ja här med ett svullet finger och svartrandiga kinder ;) haha .

imorgon kanske det blir liseberg med några från laget ! I hope so !

godnatt .. allt jag behöve rär sömn !
and a little bit of love . <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0