Diggilooo

Kom precis hem från digiloo!
grymt kul kväll med heeeela familjen och vi träffade hartmans familj där ! grymt kul var det ! !!
as trevligt och mysigt och grym "show"
as kul verkligen !!!

idag har jag annars jobbat från 9 - 16 det var den jobbigaste dagen på länge ,
var ju ute med hanna och sofia och några fler igår . var riktigt trevlgit de med :) ,
så jag var hemma klockan 3 , somna la runt halv fyra fyra , och sen upp och jobba 8 :P
försov mig typ . men som tur var kom mamma in och väckte mig en halvtimma innan jag skulle åka !! =)
direkt efter jobbet åkte jag hem och gjorde iordning mig och sen hämta vi rebbe och matte och åkte till tjolöholm :)

myysigt !

IMORGON BÖRJAR KONSTÅKNIGEN !
känns helt konstigt , men ska bli sååååååå kul , längtar :D:D
så jobbar 9 - 18 och sen åker vi hemifrån 19 , så de är bara hem och äta snabbt och byta om =) sen bär det av till askims ishall och träffa alla goingar ! ska bli kul att se hur många vi är :P

måste sova nu ,, annars kommer jag alrig upp imorgon . det var redan svårt idag !! :O

godnatt på er !

Kommentarer
Postat av: Lina

nu har du ju precis sluta då! hoppas det går bra på konståkningen. det är alltså från och med nu vi ska lära oss att planera? eller, jag skall och du ska pussla ihop alla grejer :D haha . puss på dig gumman <3

2009-08-03 @ 18:06:23
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0